مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 10:502023-12-11سياسي

نماینده رزن در مجلس: فساد چای دبش حیثیث مملکت را به باد داد


نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی رقم فساد در ماجرای چای از سوی گروه کشت و صنعت چای دبش را 140 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: چای دبش در حال به باد دادن حیثیث مملکت است.

- نماینده رزن در مجلس شورای اسلامی رقم فساد در ماجرای چای از سوی گروه کشت و صنعت چای دبش را 140 هزار میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: چای دبش در حال به باد دادن حیثیث مملکت است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن لطفی در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس در تذکری با اشاره به فساد در یکی از شرکت های وارد کننده چای گفت: این روزها چای دبش در حال به باد دادن حیثیث مملکت است؛ الان دولت در همسان سازی حقوق بازنشستگان مستاصل است ولی 140 هزار میلیارد تومان توسط یک شرکت و عده ای به باد رفته است و ما پاسخی نداریم تا به مردم بدهیم.

وی تاکید کرد: خواهش ما این است که آقایانی که در این موضوع دخیل هستند، هم از دولت قبل و هم از دولت فعلی به مجلس توضیح دهند و افکار عمومی را متقاعد کنند که چرا باید چنین موضوعی در کشور اتفاق بیفتد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: مراکز نگهداری از معلولان بهزیستی پول برای نگهداری این افراد ندارند اما 140 هزار میلیارد تومان به باد می رود و کسی پاسخگو نیست.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نماینده رزن در مجلس: فساد چای دبش حیثیث مملکت را به باد داد

نماینده رزن در مجلس: فساد چای دبش حیثیث مملکت را به باد داد