مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 10:452023-12-19فرهنگي

دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران در ویژه برنامه «گُل پر»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  ویژه برنامه «گُل پر» (دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران) در کتابخانه های منتخب مناطق 22 گانه شهر تهران و فرهنگ سرا های خاص با حضور نوجوانان و با میزبانی از نویسندگان، - دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران در ویژه برنامه گُل پر به مناسبت شب یلدا، دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران با مشارکت اعضای باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی در فرهنگ سرا های شهر تهران برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو،  ویژه برنامه گُل پر (دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران) در کتابخانه های منتخب مناطق 22 گانه شهر تهران و فرهنگ سرا های خاص با حضور نوجوانان و با میزبانی از نویسندگان، شاعران و فرهیختگان برگزار می شود.

این دورهمی ها در قالب های مختلف کتاب محور توسط اعضای باشگاه نوجوانان فعال حوزه کتاب و کتابخوانی در هر منطقه، طراحی و اجرا خواهد شد و هدف از آن آشنایی نوجوانان با طراحی و اجرای یک برنامه کتاب محور به عنوان برگزار کننده است.

آموزه فرهنگی این برنامه، ضمن دورهمی نوجوانان کتابخوان و آشنایی با فرهیختگان، توجه ویژه به ارزش زمان به مدت یک دقیقه در شب یلدا است که موجب تمایز این شب با سایر شب های سال شده است و از سویی دیگر توجه به یک دقیقه هایی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران در ویژه برنامه «گُل پر»

دورهمی یلدایی نوجوانان کتابخوان شهر تهران در ویژه برنامه «گُل پر»