مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 11:352023-11-26حوادث

امداد رسانی شرکت گاز به 3 هزار مشترک در زنجان


مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان از پاسخگویی به 3 هزار و 84 تماس امدادی مشترکان گاز طبیعی در استان زنجان نیم سال اول 1402 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، رحیم سلیمانی نژاد، مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان امروز در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه شرکت گاز زنجان به طور شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس مشترکان گاز است، اظهار داشت: شماره تماس های 194و 1594 مرکز رسیدگی به درخواست های امدادی و عملیاتی و ارائه مشاوره و راهنمایی در خصوص خطرات گاز، خرابی کنتور و رگلاتور، قطعی گاز، حوادث ناشی از گازگرفتگی و انفجار به صورت شبانه روزی و مکانیزه است.

مدیرعامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه عمده تماس های مردمی با شرکت گاز استان در 6ماهه اول سال منجر به انجام عملیات و اعزام مأمورین شرکت گاز به محل شده است، افزود: در نیم سال نخست سال جاری 2 هزار و 908 مورد از تماس ها عملیاتی بوده که یک هزار و 290 مورد از آنها مربوط به اعلام قطعی گاز و 504 مورد مربوط به نشتی آن بوده که با اعزام مأموران متخصص شرکت گاز به محل، مشکل رفع شده است.

وی تصریح کرد: مامورین پست امداد شرکت گاز استان زنجان، بلافاصله پس از دریافت تماس امدادی برای انجام عملیات به محل حادثه اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امداد رسانی شرکت گاز به 3 هزار مشترک در زنجان

امداد رسانی شرکت گاز به 3 هزار مشترک در زنجان