مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 15:102023-12-10سياسي

کرامت مسلمان و غیرمسلمان ندارد


نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع کرامت از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: کرامت مسلمان و غیرمسلمان ندارد.

- نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع کرامت از اهمیت فراوانی برخوردار است، گفت: کرامت مسلمان و غیرمسلمان ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مصطفی کواکبیان در کرسی ترویجی کرامت به مثابه امر اجتماعی_سیاسی در معرفت قرآنی که صبح امروز، یک شنبه 19 آذر در دانشگاه علامه برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مباحثی که در روابط بین الملل مانند چماق بر سر ما می کوبند، موضوع حقوق بشر است و جریان اپوزیسیون بر آن می دمد.

وی با بیان اینکه موضوع کرامت در حوادث سال گذشته تاثیرگذار بود، گفت: اگر مسئولان نیروی انتظامی از مردم عذرخواهی می کردند، شاید شاهد وقایع سال گذشته نبودیم اما آنها دست به اقداماتی زدند که بگویند ما یک کار را انجام نداده ایم.

وی با اشاره به آیه 70 سوره اسراء گفت: آیه وَلَقَدْ کَرَّمْنَا بَنِی آدَمَ وَحَمَلْنَاهُمْ فِی الْبَرِّ وَالْبَحْرِ وَرَزَقْنَاهُمْ مِنَ الطَّیِّبَاتِ وَفَضَّلْنَاهُمْ عَلَیٰ کَثِیرٍ مِمَّنْ خَلَقْنَا تَفْضِیلًا مهم ترین آیه مرتبط با کرامت است.

این موضوع بیانگر این است که کرامت مسلمان و غیرمسلمان ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرامت مسلمان و غیرمسلمان ندارد

کرامت مسلمان و غیرمسلمان ندارد