مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:102023-12-04سياسي

پژوهش ها باید برای سودمندی کاربردی شوند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بعد از ظهر امروز دوشنبه در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: - رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: باید به سمت پژوهش های کاربردی حرکت کرد و دولت در حال عملی کردن این هدف است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، میثم لطیفی رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور بعد از ظهر امروز دوشنبه در آیین تجلیل از پژوهشگران و فناوران برتر دانشگاه شهید چمران اهواز بیان کرد: دانشگاه ها در حوزه های مختلفی از جمله پژوهشی، آموزشی و کارآفرینی برتر هستند و با تعریف کردن مأموریت برای خود در شاخه ای از علم یا جغرافیای خاصی، توانایی حل مشکلات منطقه ای را دارند.

وی با تاکید بر به کارگیری پایان نامه های دانشگاهی برای حل مشکلات حوزه های مختلف افزود: دانشگاه های خوزستان باید متولی حل مسائل مشکلات استان باشند به عنوان مثال اگر دانشجوی مهندسی صنایع، خود را متولی حل مشکلات صنایع شهر خود کند، نتایج بسیار مطلوبی کسب می شود.

لطیفی با اشاره به ظرفیت ها و کسب رتبه های برتر خوزستان در حوزه های مختلف گفت: دانشکده های کشاورزی استان می توانند در حوزه های مهندسی خاک، مواد، پتروشیمی و نفت ورود کرده و ماموریت گرا شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پژوهش ها باید برای سودمندی کاربردی شوند

پژوهش ها باید برای سودمندی کاربردی شوند