مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 11:212023-11-25سياسي

بیش از 1500 اسلحه غیرمجاز در کرمان تحویل داده شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی صبح امروز چهارم آذرماه در شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: اقتدار منطقه در گرو تلاش و زحمات بسیجیان از بدو انقلاب تا امروز است.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی در کشور و منطقه حاکم است و اتفاقاتی که در غزه و فلسطین و جبهه مقاومت اتفاق می افتد در گرو تفکر بسیجی و اقدامات جهادی، ایثارگری و از خودگذشتگی بسیجیان است، ادامه داد: بسیج همچنین تفکر ظلم ستیزی را به جهان صادر کرد و این در حالی ست که اندیشه، هیچ مرزی نمی شناسد و به همه جا می رود و تاثیر خودش را می گذارد.

رییس کل دادگستری استان کرمان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه جرم سرقت با توجه به اینکه جرم اول کشور و استان است همیشه باید در دستور کار ما باشد، اضافه کرد: هیچ گاه بحث سرقت و مقابله با آن نباید از دستور کار دستگاه قضایی، نیروهای نظامی، انتظامی و شورای تامین خارج شود و باید اقدامات لازم برای مقابله جدی با آن انجام شود.

حمیدی بر کنترل نرخ رشد سرقت تاکید کرد و افزود: نرخ رشد سرقت در استان کرمان از 15 درصد به 4 درصد کاهش یافته است و اگر همه دستگاه ها پای کار آیند و هم افزایی داشته باشیم با رشد منفی جرم سرقت مواجه می شویم، همان طور که در سرقت سیم برق کاهش بسیار خوبی داریم در ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 1500 اسلحه غیرمجاز در کرمان تحویل داده شد

بیش از 1500 اسلحه غیرمجاز در کرمان تحویل داده شد