مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:352023-12-04سياسي

آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه «ساترا» اعلام شد


فعالان حوزه صوت و تصویر فراگیر علاقه مند برای حضور در دومین نمایشگاه ملی «رصتا» فرصت دارند تا 19 آذر ماه با مراجعه به وب سایت ساترا ثبت نام خود را تکمیل کنند.

- فعالان حوزه صوت و تصویر فراگیر علاقه مند برای حضور در دومین نمایشگاه ملی رصتا فرصت دارند تا 19 آذر ماه با مراجعه به وب سایت ساترا ثبت نام خود را تکمیل کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی(ساترا)، دومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران(رصتا) با هدف حمایت و معرفی ظرفیت ها، توانمندی ها و هم افزایی رسانه های صوت و تصویر فراگیر توسط ساترا با همکاری سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود.

سکوهای دارای مجوز، معاونت های تولیدی صداوسیما، شرکت ها، بانک ها و موسسات علاقه مند به سرمایه گذاری در حوزه صوت و تصویر فراگیر و شبکه نمایش خانگی و فعالان این عرصه در این نمایشگاه حضور خواهند داشت.

فعالان حوزه صوت و تصویر فراگیر، نمایش خانگی، اپراتورهای ارائه دهنده خدمات اینترنت و مراکز علاقه مند به حضور در این رویداد فرصت دارند تا 19 آذر ماه برای ثبت نام به نشانی اینترنتی Satra.

ir مراجعه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه «ساترا» اعلام شد

آخرین مهلت ثبت نام در نمایشگاه «ساترا» اعلام شد