مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 07:452023-12-13سياسي

عمویی: دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین گامی برای مستندسازی اقدامات مجرمانه آنهاست


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری دادگاه منافقین را گام رو به جلویی برای مستندسازی اقدامات مجرمانه منافقان دانست و گفت: - سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی برگزاری دادگاه منافقین را گام رو به جلویی برای مستندسازی اقدامات مجرمانه منافقان دانست و گفت: با برگزاری این دادگاه دست ما در مجامع بین المللی برای پیگیری پرونده منافقان باز می شود.

ابوالفضل عمویی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری اولین دادگاه اعضا و سرکرده گروهک تروریستی منافقین گفت: منافقان نزد افکار عمومی ایران محکوم هستند و هیچ جایگاهی ندارند اما باید جنایات آنها مستند سازی شده و به صورت حقوقی پیگیری شود.

وی ادامه داد: اقدام قوه قضاییه در برگزاری دادگاه رسیدگی به جنایات منافقان گام مهم و رو به جلویی برای مستند سازی و تثبیت محکومیت اقدامات مجرمانه منافقان است و می تواند دست ما را در مجامع بین المللی برای پیگیری پرونده منافقان باز کند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان این که اقدام قوه قضاییه و نهادهای مربوطه جای تقدیر دارد، گفت: امیدواریم با رسیدگی دقیق و متقن حقوقی، این پرونده سریع تر به نتیجه برسد و مردم ایران که داغدار جنایات منافقان هستند از مسیر حقوقی هم بتوانن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمویی: دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین گامی برای مستندسازی اقدامات مجرمانه آنهاست

عمویی: دادگاه رسیدگی به جنایات منافقین گامی برای مستندسازی اقدامات مجرمانه آنهاست