مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 15:552023-12-04سياسي

اخبار سیاسی 13 آذر؛ رییس جمهور کوبا در تهران/نشست مشترک قوای مقننه و قضاییه


«سفر رییس جمهور کوبا به تهران» و «برگزاری نشست مشترک قوای مقننه و قضاییه در مجلس» از موضوعات مهم خبری دوشنبه 13 آذر 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

- سفر رییس جمهور کوبا به تهران و برگزاری نشست مشترک قوای مقننه و قضاییه در مجلس از موضوعات مهم خبری دوشنبه 13 آذر 1402 حوزه سیاست بود که می توانید در گزارش زیر مشروح آنها را بخوانید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رییس جمهوری اسلامی ایران صبح روز دوشنبه در مجموعه فرهنگی-تاریخی سعدآباد از و مبتنی بر روابط راهبردی دو کشور برشمرد و با اشاره به ظرفیت های گسترده موجود فیمابین در بخش های مختلف، تبادل این ظرفیت ها را در جهت مقابله با تحریم های آمریکا موثر دانست.

رییس جمهور کوبا هم نوآوری در تجارت میان دو کشور را از جمله راهکارهای موثر در زمینه دلارزدایی عنوان کرد و تداوم همکاری ها در بخش بهداشت و درمان، تولیدات مشترک و صادرات محصولات بخش سلامت را خواستار شد.

رییس جمهور کوبا همچنین در این سفر با استقبال رسمی رییس مجلس شورای اسلامی به پارلمان رفت تا با قالیباف دیدار و گفت وگو کند.

***** .

قالیباف همچنین عنوان کرد: قانونی در مجلس وجود دارد که دو قوه مقننه و قضاییه می توانند با همکاری با یکدیگر پیگیری کنند، موضوع مربوط به افشاگران فساد یا سوت زنی است که تبدیل به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخبار سیاسی 13 آذر؛ رییس جمهور کوبا در تهران/نشست مشترک قوای مقننه و قضاییه

اخبار سیاسی 13 آذر؛ رییس جمهور کوبا در تهران/نشست مشترک قوای مقننه و قضاییه