مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 آذر 1402 ساعت 13:552023-12-11سياسي

درخواست ایران برای همکاری مراکز مطالعاتی و پژوهشی با کویت


سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با رییس مرکز مطالعات خلیج فارس و جزیره العرب دیدار و پیرامون ساز و کار همکاری های علمی و پژوهشی دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

- سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت با رییس مرکز مطالعات خلیج فارس و جزیره العرب دیدار و پیرامون ساز و کار همکاری های علمی و پژوهشی دو کشور بحث و تبادل نظر کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد توتونچی در این دیدار که با حضور عبدالعزیز الشارخ رییس پیشین آکادمی مطالعات دیپلماتیک وزارت خارجه کویت برگزار شد بر اهمیت همکاری های دوجانبه در زمینه های مطالعاتی و حوزه های اندیشکده ای تاکید کرد و خواهان ارتقای همکاری های فیمابین و امضای تفاهم نامه همکاری مشترک در زمینه های علمی و اندیشکده ای شد.

یعقوب یوسف الکندری ضمن استقبال از پیشنهاد سفیر کشورمان ابراز امیدواری کرد پژوهشگران و اندیشمندان ایرانی در سمینارها و نشست های علمی دانشگاه کویت حضور یابند و متقابلا متفکران کویتی در کنفرانس های علمی و مطالعاتی ایران شرکت نمایند .

در این نشست مقرر شد در آینده نزدیک جلسه وبینار گفت وگوی مجازی میان مسئولان مرکز مطالعات کویت و مرکز مطالعات وزارت امور خارجه جهت ترسیم و تدوین ساز وکار همکاری مشترک تشکیل گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست ایران برای همکاری مراکز مطالعاتی و پژوهشی با کویت

درخواست ایران برای همکاری مراکز مطالعاتی و پژوهشی با کویت