مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 14:152023-11-28اقتصادي

نمایشگاه بین المللی مشهد در آینده پایلوت صنعت طلا و جواهر خواهد بود


مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی گفت: در آینده نمایشگاه بین المللی مشهد به عنوان پایلوت صنعت طلا و جواهر در تجارت، طراحی طرح های جدید و ماشین آلات خواهد بود.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی گفت: در آینده نمایشگاه بین المللی مشهد به عنوان پایلوت صنعت طلا و جواهر در تجارت، طراحی طرح های جدید و ماشین آلات خواهد بود.

علیرضا صدرزاده امروز 7 آذرماه، در نشست خبری هشتمین نمایشگاه تخصصی طلا، جواهر، نقره، فیروزه، ساعت، گوهرسنگ ها، ماشین آلات و صنایع وابسته اظهار کرد: نمایشگاه طلای مشهد بزرگترین نمایشگاه طلا، جواهر و نقره کشور با حضور 150 شرکت در فضایی به مساحت 15 هزار متر مربع است.

وی با بیان اینکه در حوزه طلا و جواهر حتی در تهران نیز نمایشگاه بزرگی وجود ندارد، عنوان کرد: نمایشگاه معمولا در اصفهان، مشهد، شیراز و تبریز برگزار می شود که امسال نمایشگاه مشهد بزرگترین نمایشگاه است.

مشهد شروع کننده نمایشگاه های طلا و جواهر در کشور در سال 86-87 است که شاید در آن زمان برگزاری نمایشگاه طلا و جواهر تابو بود.

صدرزاده افزود: با توجه به موضوع کرونا و مشکلات در حوزه نرخ طلا، نمایشگاه افت وخیزهای زیادی داشت، اما با وجود ظرفیت این حوزه در شهر مشهد، خود را بازیابی کرد و در یک بازه زمانی یک ساله به جایگاه اصلی خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بین المللی مشهد در آینده پایلوت صنعت طلا و جواهر خواهد بود

نمایشگاه بین المللی مشهد در آینده پایلوت صنعت طلا و جواهر خواهد بود