مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 15:452023-11-28سياسي

خروج منابع مالی از قم توسط بانک ها بزرگ ترین ناعدالتی در حق مردم است


بانک های استان قم به ویژه بانک های خصوصی منابعی که از مردم قم جذب کرده اند را در استان های دیگر در پروژه های مختلف هزینه می کنند که این بزرگترین ناعدالتی علیه مردم شریف قم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری نایب رییس مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم قم در خانه ملت، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قم، بیان کرد: ابتدا لازم می دانم از زحمات آقایان امیدیان و قریشی معاونین اسبق استاندار بسیار تشکر کرده و امیدوارم در سمت جدیدشان مانند گذشته عملکرد درخشانی داشته باشند.

وی افزود: همچنین برای آقایان نادری و غلامیان معاونین جدید استاندار آرزوی توفیق روز افزون کرده و امیدوارم باعث منشا خیر و برکت برای مردم قم باشند.

نماینده مردم قم در خانه ملت تصریح کرد: واقعیت این است که اگر در قسمتی از امور کشور فردی نسبت به مردم و منافع آن ها کج روی و کم کاری کند، ما به عنوان نمایندگان ملت وظیفه داریم نسبت به آن مسئله ورود کرده و تذکرات لازم را ارائه دهیم.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: حوزه اقتصاد یکی از مهم ترین مسائلی است که مدیریت استان باید به آن توجه کند، استان قم در حوزه اقتصاد ظرفیت خوبی دارد که باید از آن به درستی استفاده کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خروج منابع مالی از قم توسط بانک ها بزرگ ترین ناعدالتی در حق مردم است

خروج منابع مالی از قم توسط بانک ها بزرگ ترین ناعدالتی در حق مردم است