مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-06سياسي

ایسنا کار اطلاع رسانی را بر اساس واقعیت ها انجام می دهد


نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حسن کار خبرگزاری ایسنا این است که اخبار، یاددداشت ها، گزارش ها و محتواهای خود را بدون سیاه نمایی و قضاوت نابجا و به دور از افراط و تفریط، - ایسنا/فارس نائب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: حسن کار خبرگزاری ایسنا این است که اخبار، یاددداشت ها، گزارش ها و محتواهای خود را بدون سیاه نمایی و قضاوت نابجا و به دور از افراط و تفریط، بر اساس واقعیت ها منتشر می کند و همین نگاه راهبردی، موجب موفقیت های روزافزون آن در فضای رسانه ای شده است.

ابراهیم عزیزی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس این رسانه، گفت: خبرگزاری ایسنا امروز در سپهر رسانه ای ایران اسلامی، یکی از خبرگزاری های برتر کشور است که 24 سال تلاش خستگی ناپذیر را پشت سر گذاشته است.

وی افزود: یکی از توفیقات بزرگ این خبرگزاری، اطلاع رسانی بدون جانب داری و با نگاه تخصصی و کارشناسی است که موجبات رشد و پیشرفت آن را فراهم کرده است.

عزیزی ادامه داد: در واقع با همین نگاه خبرگزاری ایسنا موفق به دست آوردن اعتماد مخاطبان شده است و این اعتماد، یک سرمایه اجتماعی عظیم برای این خبرگزاری محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایسنا کار اطلاع رسانی را بر اساس واقعیت ها انجام می دهد

ایسنا کار اطلاع رسانی را بر اساس واقعیت ها انجام می دهد