مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:102023-11-26سياسي

برگزاری گنجینه دائمی ادوار تاریخ و تمدن ایران


رییس بنیاد ایران شناسی از برگزاری نمایشگاه و گنجینه دائمی ادوار مختلف تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران در سه بخش ایران باستان، ایران دوره اسلامی و ایران انقلاب اسلامی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمدحسین رجبی دوانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر تبیین صحیح هویت ملی در بین جوانان و نوجوانان افزود: بنیاد ایران شناسی در گام نخست باید هویت ایرانی اسلامی را تببین و ترویج کند و در مرحله بعد مرجعیت علم و ایران شناسی در جهان شود.

وی با اشاره به برگزاری 164 همایش و نشست  ایران شناسی در آمریکا و اروپا تصریح کرد: فعالیت این بنیادها در ظاهر علمی است اما حدود 63 درصد مطالب آن عمدتا سیاسی و با هدف گرفتن هویت ملی ما انجام می شود.

رییس بنیاد ایران شناسی گفت: این  مجموعه باید خلاهای موجود و کم کاری سایر دستگاه ها را جبران و آنها را ترغیب به انجام تکالیف کند.

وی افزود: مرکزیت هویت ایرانی - اسلامی به محوریت بنیاد ایران شناسی راه اندازی شده که با انجام تکالیف محوله به دستگاه ها می توان از هجمه دشمن به هویت ایرانی جلوگیری کرد.

رجبی دوانی از برگزاری نمایشگاه و گنجینه دائمی ادوار مختلف تاریخ و فرهنگ و تمدن ایران در سه بخش ایران باستان، ایران دوره اسلامی و ایران انقلاب اسلامی خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری گنجینه دائمی ادوار تاریخ و تمدن ایران

برگزاری گنجینه دائمی ادوار تاریخ و تمدن ایران