مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 10:002023-12-10سياسي

بیاتی: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس در غزه دموکراسی را زیر سوال برد


سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با اقدامی که در وتوی قطعنامه آتش بس در غزه انجام داد نشان داد که حرف هایش با اعمالش در تضاد بوده و به نوعی اعتبار خود را در جامعه بین المللی زیر سوال برد.

- سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی گفت: آمریکا با اقدامی که در وتوی قطعنامه آتش بس در غزه انجام داد نشان داد که حرف هایش با اعمالش در تضاد بوده و به نوعی اعتبار خود را در جامعه بین المللی زیر سوال برد.

ولی الله بیاتی در گفت وگو با ایسنا، ضمن محکومیت وتوی قطعنامه آتش بس در غزه از سوی آمریکا بیان کرد: اتفاقی که اکنون در غزه در حال رخ دادن است یک نسل کشی آشکار است که همه دنیا شاهد آن هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه جنگ در دنیا تعریفی دارد و در حقیقت بین نیروهای نظامی کشورها جنگ رخ می دهد، اظهار کرد: اکنون در غزه شاهدیم که رژیم صهیونیستی با مردم درگیر شده و زنان و کودکان را مورد حمله قرار داده است.

نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حرکتی که آمریکا به دنبال وتوی قطعنامه آتش بس در غزه انجام داد دموکراسی را زیر سوال برد و کل دنیا دیدند که حرف های آمریکا با آنچه که انجام می دهد کاملا در تضاد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیاتی: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس در غزه دموکراسی را زیر سوال برد

بیاتی: آمریکا با وتوی قطعنامه آتش بس در غزه دموکراسی را زیر سوال برد