مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 11:502023-11-22اقتصادي

بررسی وصول مالیات از بانک ها در فعالیت های غیر بانکی و بنگاه داری


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی نشست های تخصصی رییس سازمان بازرسی با مسئولان کشور پیرامون آسیب شناسی و مسدودسازی گلوگاه های فساد خیز، - رییس سازمان بازرسی کل کشور گفت: بانک ها مکلفند طبق قانون اموال مازاد خود را واگذار و از بنگاه داری دست بردارند و در صورت عدم اجرای قانون، سالانه مشمول پرداخت مالیات می ­شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در پی نشست های تخصصی رییس سازمان بازرسی با مسئولان کشور پیرامون آسیب شناسی و مسدودسازی گلوگاه های فساد خیز، رییس سازمان امور مالیاتی کشور با ذبیح الله خداییان رییس سازمان بازرسی کل کشور دیدار کرد.

رییس سازمان بازرسی کل کشور با تأکید بر لزوم توجه به مقوله مالیات در کشور به عنوان بهترین منبع درآمد در شرایط تحریم، از پرداخت مالیات به عنوان یک تکلیف یادکرد و کوتاهی از آن در این برهه از زمان را از سوی سازمان امور مالیاتی کشور یا سایر دستگاه های متولی غیر قبول دانست.

وی با اشاره به مأموریت ریاست قوه قضاییه به سازمان بازرسی پیرامون کمک به سازمان امور مالیاتی کشور در حوزه مالیات ستانی، تصریح کرد: باید همه دستگاه ها به سازمان امور مالیاتی در کامل شدن زیرساخت ها یاری رسانند تا شناسایی مالیات ها کاملاً دقیق شده و میزان مالیاتی که شناسایی نمی شود و اشخاصی که پرونده مال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بررسی وصول مالیات از بانک ها در فعالیت های غیر بانکی و بنگاه داری

بررسی وصول مالیات از بانک ها در فعالیت های غیر بانکی و بنگاه داری