مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 21:402023-12-05پزشكي

صدور مجوز نخستین پروانه ساخت نان سنگک و نان بربری کامل در شیراز


مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از صدور مجوز نخستین پروانه ساخت نان سنگک کامل و نان بربری کامل برای نخستین بار در کشور در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز از صدور مجوز نخستین پروانه ساخت نان سنگک کامل و نان بربری کامل برای نخستین بار در کشور در شیراز خبر داد.

سیدمحمد مظلومی امروز، 14 آذرماه گفت: با توجه به اینکه در حال حاضر عمده نان های مصرفی کشور به نان سفید اختصاص دارد که از آرد سبوس گیری و جوانه گیری شده تولید می شود، طرح تولید نان کامل برای نخستین بار در کشور از بهمن سال گذشته در استان فارس با قیمت یارانه ای آغاز شد.

وی با بیان اینکه پس از استان فارس، استان های دیگر کشور نیز این اقدام را در استان خود آغاز کردند، گفت: این طرح در استان فارس با 17 نانوایی آغاز شد و در حال حاضر این آمار به 40 نانوایی افزایش پیدا کرده است.

مدیر نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دانشگاه در خصوص توسعه تولید نان کامل در استان فارس بیان کرد: نخستین پروانه ساخت (سیب سلامت) نان سنگک کامل و نان بربری کامل در شیراز صادر شد و امید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور مجوز نخستین پروانه ساخت نان سنگک و نان بربری کامل در شیراز

صدور مجوز نخستین پروانه ساخت نان سنگک و نان بربری کامل در شیراز