مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 15:302023-11-27فرهنگي

شاهد نوزایی محتوا در حوزه سینمای مستند هستیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد خزاعی امروز دوشنبه (6 آذرماه) در مرکز گسترش سینمای مستند، - محمد خزاعی رییس سازمان سینمایی در ادامه سلسله نشست های فصلی و بازدید از موسسات سینمایی از مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد خزاعی امروز دوشنبه (6 آذرماه) در مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی حضور پیدا کرد.

وی در جمع مدیران مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی و پویانمایی و اعضای ستاد برگزاری سینما حقیقت با اشاره به فعالیت رضایت بخش مرکز گسترش به عنوان یکی از زیرمجموعه های سازمان سینمایی، تاکید کرد: آنچه به عنوان یکی از امتیاز های مرکز، شناخته می شود ارتباطی است که با بدنه فیلمسازان مستند، اعضای صنوف و سینماگران استانی دارد، این تعامل در جهت تولید و دیده شدن سینماگران مستند باید تقویت شود.

خلاقیت، نوآوری و توجه به استان ها در عملکرد مرکز دیده می شود و تولیدات از نظر کمی و کیفی، متنوع و از منظر محتوا، قابل توجه هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شاهد نوزایی محتوا در حوزه سینمای مستند هستیم

شاهد نوزایی محتوا در حوزه سینمای مستند هستیم