مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-14اقتصادي

کشت و توسعه محصولات راهبردی از برنامه های شاخص سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی


مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از برنامه ها و طرح های شاخص سازمان جهادکشاورزی استان در راستای کشت و توسعه محصولات راهبردی، - ایسنا/خراسان جنوبی مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی گفت: از برنامه ها و طرح های شاخص سازمان جهادکشاورزی استان در راستای کشت و توسعه محصولات راهبردی، توسعه کشت دانه های روغنی به منظور خودکفایی در تامین روغن خوراکی است.

  محمد رزقی، امروز پنجشنبه 23 آذر با بیان اینکه برنامه ریزی محصولاتی سازگار با اقلیم و شرایط منابع آبی و خاکی در حال اجرا است، به رسانه ها اظهار کرد: محصول گلرنگ از جمله محصولات روغنی صنعتی سازگار با اقلیم استان است که به منظوراستحصال روغن، تولید گل به منظور تامین نیاز بخش صنعت و پایداری تولید غلات و جایگاه این محصول در تناوب اهمیت ویژه ای دارد.

وی افزود: سطح زیر کشت استان در سال زراعی 1403-1402 به میزان 70 هکتار پیش بینی گردیده که تاکنون 60 هکتار محقق شده و در مناطق گرمسیر استان به صورت پاییزه و بهاره ادامه دارد.

مدیر امور زراعت سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی گفت: به منظور حمایت از کشاورزان این محصول در قالب کشت قراردادی وتضمین صدرصدی خرید، 20درصد تخفیف حق بیمه و پرداخت حق بیمه محصول در پایان فصل برداشت و همچنین کمک هزینه کرایه حمل محصول به مراکز خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشت و توسعه محصولات راهبردی از برنامه های شاخص سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی

کشت و توسعه محصولات راهبردی از برنامه های شاخص سازمان جهادکشاورزی خراسان جنوبی