مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 21:552023-12-12دانش

دانشگاه ها باید در کنار انتشار مقاله به خلق ثروت اهمیت ویژه ای بدهند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان درمراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه گفت: - رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان گفت: دانشگا ه ها باید در کنار انتشار مقاله به دانش فنی، فناوری و خلق ثروت اهمیت ویژه ای بدهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته کرمان درمراسم تجلیل از پژوهشگران برتر این دانشگاه گفت: پارک علم و فناوری این دانشگاه هایتک کرمان رتبه نخست کشور در سامانه جان (جریان اقتصادی نوین) را در بین پارک های علم و فناوری کشور کسب کرده ایم.

 فرشید کی نیا افزود:  سامانه جان از سامانه های کلیدی وزارت علوم است که در آن شرکت ها و واحد های فناور محصولات و خدمات خود را بارگذاری کرده اند و با درگاهی که ایجاد شده، امکان خرید و فروش محصولات فناور ایجاد شده است.

وی ایجاد ارتباط میان شرکت ها و واحد های فناور با بخش های صنعتی را از دیگر مزایای سامانه جان دانست و اعلام کرد: هم اکنون بیش از 200  محصول فناور شرکت های دانش بنیان پارک علم و فناوری دانشگاه تحصیلات تکمیلی صنعتی و فناوری پیشرفته در جان به ثبت رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه ها باید در کنار انتشار مقاله به خلق ثروت اهمیت ویژه ای بدهند

دانشگاه ها باید در کنار انتشار مقاله به خلق ثروت اهمیت ویژه ای بدهند