مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:102023-12-18بين الملل

چین: از بهبود روابط تهران و ریاض حمایت می کنیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، «وانگ ونبین» سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه در نشست خبری در خصوص نشست اخیر ایران و عربستان سعودی در شهر «پکن» گفت، - یک دیپلمات چینی روز دوشنبه اظهار داشت که ایران و عربستان باید روابط دوجانبه را تقویت کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، وانگ ونبین سخنگوی وزارت خارجه چین روز دوشنبه در نشست خبری در خصوص نشست اخیر ایران و عربستان سعودی در شهر پکن گفت، چین آمادگی خود را برای ادامه ایفای نقش سازنده در روابط عربستان سعودی و ایران اعلام کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه وزارت خارجه چین سخنگوی این وزارتخانه در خصوص نشست اخیر معاونان وزارتی کمیته مشترک سه جانبه چین، عربستان سعودی و ایران اظهار داشت: در این دیدار پیشرفت های مثبتی که در روابط بین عربستان سعودی و ایران از زمان دستیابی به توافق پکن حاصل شده است مورد بررسی قرار گرفت و بر تعهد به اجرای کامل توافق پکن تاکید شد.

نخستین نشست کمیته سه جانبه مشترک ایران، چین و عربستان روز جمعه مورخ 24 آذر ماه مصادف با 15 دسامبر 2023 میلادی، در پکن برگزار شد.

عضو دفتر سیاسی کمیته مرکزی، مدیر دفتر کمیته روابط خارجی کمیته مرکزی حزب کمونیست چین و وانگ یی وزیر امور خارجه با روسای هیات های ایران و عربستان دیدار کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چین: از بهبود روابط تهران و ریاض حمایت می کنیم

چین: از بهبود روابط تهران و ریاض حمایت می کنیم