مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 16:452023-12-14اجتماعي

عدالت آموزشی در کشور رعایت شود


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: عدالت آموزشی در کشور نادیده گرفته شده است و به طوری که استان های غنی از نظر سرانه آموزشی غنی تر و استان های محروم نیز محروم تر شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سیدکمال الدین میرجعفریان ظهر امروز در جلسه تودیع و معارفه سرپرست و مدیرکل نوسازی مدارس استان اردبیل با انتقاد از پایین بودن سرانه آموزش و پرورش در استان اردبیل، اظهار کرد: عدالت آموزشی در کشور نادیده گرفته شده است و به طوری که استان های غنی از نظر سرانه آموزشی غنی تر و استان های محروم نیز محروم تر شده اند.

وی افزود: چرا باید بخش عظیمی از منابع بیت المال صرف ساخت مدرسه در استان های خاص شود؛ این درحالی است که استان اردبیل به خاطر سرانه پایین آموزشی در رده 26 کنکور قرار دارد.

سرانه آموزشی استان اردبیل پایین تر از 4 متر مربع است معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل بیان کرد: اواخر دولت گذشته ادعا می شد که سرانه آموزشی در استان اردبیل 5/75 متر مربع است که با راستی آزمایی مشخص شد که نه تنها این عدد درست نیست بلکه در بهترین وضعیت سرانه آموزشی در این استان زیر 4 متر مربع است.

میرجعفریان تصریح کرد: مسوولان گذشته با ارائه آمارهای غلط زمینه ساز بی اعتمادی مردم شده اند لذا سازمان نوسازی مدارس باید در حق استان های محر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عدالت آموزشی در کشور رعایت شود

عدالت آموزشی در کشور رعایت شود