مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 16:352023-11-30سياسي

آبرسانی به 430 قشلاق از سوی سپاه استان اردبیل قابل تقدیر است


نماینده ولی فقیه در استان اردبیل گفت: سپاه با تشخیص اولویت ها اقدامات قابل تقدیری را در تمام عرصه ها علی الخصوص آبرسانی به 430 قشلاق در این استان انجام داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، آیت الله سیدحسن عاملی ظهر امروز در جشنواره تکریم دامداران و شبانان که با حضور رییس سازمان عشایر کشور و جمعی از مردم عشایر استان در شهرستان جعفرآباد برگزار شد، اظهار کرد: سپاه استان با کار جهادی در آبرسانی به 430 قشلاق استان اقدامات بسیار ارزنده ای انجام داده است، آبرسانی به مناطق محروم فاقد آب آشامیدنی از عمیق ترین دره ها که شاید بخش خصوصی حاضر به انجام آن نباشد تنها با کار جهادی امکان پذیر شده است.

وی با اشاره برگزاری جشنواره تکریم دامداران و شبانان به میزبانی سپاه استان افزود: در کنار تکریم زبانی، احصا مشکلات، تشخیص اولویت ها و بررسی مسائل از نزدیک بسیار مهم است و همواره افرادی که در صف خدمت می کنند به مراتب بیشتر از افراد ستادی بر مسائل اشرافیت دارند.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل با انتقاد از عدم تشخیص اولویت ها از سوی مجلس گفت: آموزش و پرورش اولویت استثنایی داشت که با در نظر گرفتن آن بسیاری از مسائل اجتماعی حل می شد و یا عدم توجه به مسئله تامین پروتیین از سوی مجلس موضوع دیگری است که توسط سپاه تشخیص داده شده و جز اولویت ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آبرسانی به 430 قشلاق از سوی سپاه استان اردبیل قابل تقدیر است

آبرسانی به 430 قشلاق از سوی سپاه استان اردبیل قابل تقدیر است