مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:502023-11-27سياسي

دانشگاه تبریز میزبان نخستین اجلاسیه شهدای مربی لشگر عاشورا


اولین اجلاسیه شهدای مربی لشگر عاشورا با حضور سردار زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح ، روز پنجشنبه 9 آذرماه در دانشگاه تبریز برگزار می شود.

- گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمدجعفر آقایی، معاون تربیت، آموزش و فرهنگ پاسداری سپاه عاشورا ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری یادواره شهدا در سال های گذشته اظهار کرد: هر سال یادواره شهدای مربی و آموزش در مرکز آموزشی سیدالشهداء، شهید قاضی طباطبایی و شهید تجلایی برگزار می شود.

وی ادامه داد:  امسال شاهد برگزاری اولین اجلاسیه شهدای مربی و  آموزش لشگر عاشورا خواهیم بود که روز 9 آذرماه از ساعت 9و 30 دقیقه تا اذان ظهر در تالار وحدت دانشگاه تبریز برگزار می شود.

آقایی از محمدجواد زاده کمند فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیروهای مسلح به عنوان مهمان ویژه این اجلاسیه نام برد و گفت: این اجلاسیه با حضور خانواده بزرگ شهدای مربی و آموزش لشگر عاشورا  و مقامات استانی و لشگری برگزار می شود.

وی  شهید والا مقام علی تجلایی را  به عنوان الگوی خانواده بزرگ آموزش پیشکسوتان، مربیان و پاسداران ذکر کرد و افزود: شهید تجلایی به عنوان یک مربی الگوی همه ما بوده و حتی سردارشهید سلیمانی شهید عزیز جبهه مقاومت نیز از شهید تجلایی به عنوان الگو و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه تبریز میزبان نخستین اجلاسیه شهدای مربی لشگر عاشورا

دانشگاه تبریز میزبان نخستین اجلاسیه شهدای مربی لشگر عاشورا