مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 17:052023-12-05اقتصادي

تفاهم نامه همکاری ایجاد سامانه جامع صدور شناسه گوهرسنگ ها


میان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات، تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد سامانه جامع صدور شناسه گوهرسنگ ها مبتنی بر استانداردهای GS1 و سیستم های کدگذاری امضا شد.

- بین ایمیدرو و مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات انجام شد تفاهم نامه همکاری ایجاد "سامانه جامع صدور شناسه گوهرسنگ ها" میان سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) و مرکز ملی شماره گذاری کالا و خدمات، تفاهم نامه همکاری در راستای ایجاد "سامانه جامع صدور شناسه گوهرسنگ ها" مبتنی بر استانداردهای GS1 و سیستم های کدگذاری امضا شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا موثقی نیا در این مراسم، ضمن تاکید براینکه صدور شناسنامه و کدگذاری می تواند مقدمه ای برای فعال شدن این حوزه باشد، اظهار کرد: هویت بخشی می تواند علاوه بر ایجاد ارزش افزوده بالاتر، ابزاری برای توسعه صادرات در این حوزه محسوب شود؛ امیدواریم با برنامه ریزی منظم به حد قابل قبولی از صادرات گوهرسنگ ها دست پیدا کنیم.

رییس هیات عامل ایمیدرو فعال شدن این حوزه را در ارزشمندتر کردن کسب و کارها موثر دانسته و گفت: این حوزه می تواند میزان اشتغال زایی در حوزه گوهرسنگ ها را هم افزایش داده و به بهبود معیشت مردم کمک کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تفاهم نامه همکاری ایجاد سامانه جامع صدور شناسه گوهرسنگ ها

تفاهم نامه همکاری ایجاد سامانه جامع صدور شناسه گوهرسنگ ها