مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:452023-11-27سياسي

دست هایی که صدای استاندار را هم درآورد!


استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تولید ثروت سالانه یک میلیارد دلاری از معدن مس سونگون را دنبال می کنیم، گفت: البته دست هایی به دنبال متوقف کردن و سنگ اندازی در مس سونگون هستند، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، عابدین خرّم امروز در دیدار مسئولان بسیج دانشجویی استان با وی با تبریک سالروز تأسیس بسیج اظهار کرد: اکنون بعد از گذشت افزون بر چهار دهه، به عمق راهبرد فرمان امام در صدور دستور تشکیل این شجره طیبه پی می بریم.

 وی با اشاره به این که بسیج امروز فرمول دفاع همه جانبه از اسلام و نهضت های اسلامی را عرضه می کند ضمن تأکید بر ضرورت هوشیاری تشکل های دانشجویی استان در ارتباط با تحولات منطقه ای توضیح داد: ما در حال مبارزه سنگین با جریانات ضداسلامی برای برهم زدن مناسبات برادرانه با کشورهای همسایه هستیم.

خرم بیان کرد: براین اساس باید مواظب باشیم وارد خلا و حفره هایی نشویم که توسط دشمنان ما طراحی می شود به ضرر  روابط ما با همسایگان است.

وی در پاسخ به اظهارات یکی از دانشجویان مبنی بر پراکنده بودن تجمعات حمایت از غزه در تبریز توضیح داد: فرهنگی در تبریز وجود دارد که تجمعات به صورت پراکنده و محله ای برگزار می شود و تجمعات اخیر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه نیز از این قاعده مستثنی نبود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست هایی که صدای استاندار را هم درآورد!

دست هایی که صدای استاندار را هم درآورد!