مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 08:452023-12-14سياسي

چه کسانی مشمول غایب شناخته می شوند؟


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان وضعیت خدمت و نحوه اعمال غیبت برای افراد مشمول خدمت مقدس سربازی را تشریح کرد.

- مهرداد پناهپوریان، معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: آن دسته از متعهدین خدمت در دستگاه های غیرنظامی مشمول قانون و سایر قوانین مربوط و همچنین کارکنان پایور و پیمانی نیروهای مسلح که حداکثر تا 6 ماه پس از اعلام رهایی از خدمت، استعفاء، اخراج و یا برکناری، خود را معرفی نکنند، غایب شناخته می شوند.

وی گفت: افرادی که برگ معافیت موقت اعم از پزشکی و یا کفالت دریافت کنند و پس از پایان مدت اعتبار آن ظرف یک ماه برای تجدید رسیدگی، خود را معرفی نکنند غایب شناخته خواهند شد.

پناهپوریان در خصوص وضعیت خدمتی دانش آموزان غایب تصریح کرد: مشمولانی که خود را در تاریخ تعیین شده برای اعزام و یا رسیدگی به سایر وضعیت ها معرفی نکنند، غایب شناخته می شوند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: دانشجویان و طلاب مشمول داخل و خارج از کشور که حداکثر تا یکسال پس از فراغت از تحصیل، انصراف، اخراج یا ترک تحصیل خود را معرفی نکنند، از نظر وضعیت خدمتی، غایب شناخته می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسانی مشمول غایب شناخته می شوند؟

چه کسانی مشمول غایب شناخته می شوند؟