مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:452023-12-18سياسي

121 جایگاه سوخت گیلان وارد مدار شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در گیلان اظهار کرد: - به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، تاکنون از 128 جایگاه سوخت در گیلان، واردمدار توزیع شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، موسی فکور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان با اشاره به آخرین وضعیت جایگاه های سوخت در گیلان اظهار کرد: به دستور استاندار گیلان عصر امروز از جایگاه های سوخت در استان بازدید به عمل آمده و اکنون از 128 جایگاه سوخت در گیلان 121 جایگاه وارد مدار شده است.

 به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان از ساعت 9:30 امروز اختلالی در سامانه هوشمند سوخت در کشور ایجاد شد که به همین دلیل برخی از جایگاه های عرضه بنزین در گیلان دچار مشکل شد.

به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گیلان، تاکنون از 128 جایگاه سوخت در گیلان، واردمدار توزیع شده است.

وی با تأکید بر انجام فرآیند سوخت رسانی به صورت آفلاین در جایگاه های سوخت گیلان گفت: شرکت فراورده های نفتی استان از همان دقایق ابتدایی اختلال در سیستم سوخت رسانی وارد عمل شده و سیستم سوخت رسانی را از حالت آنلاین به آفلاین تغییر دادند تا روند سوخت رسانی خودرو ها دچار اختلال نش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

121 جایگاه سوخت گیلان وارد مدار شد

121 جایگاه سوخت گیلان وارد مدار شد