مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-13سياسي

کردستان از فردا میزبان پیکر 4 شهید گمنام می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان گفت: پیکر مطهر 4 شهید گمنام از فردا وارد استان می شود و پس از برگزاری مراسمات مختلف در چهار شهر کردستان تشییع و تدفین خواهند شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی کلوندی ظهر امروز در نشست با خبرنگاران رسانه های استان در مورد جزییات مراسم استقبال، تشییع و تدفین پیکر شهدای گمنام در کردستان، اظهار کرد: هدف از تشییع پیکر شهدای گمنام در سراسر کشور انتقال فرهنگ دفاع مقدس و نگاه پایدار و دراز مدت است.

به گفته وی، در استان کردستان 57 شهید گمنام در 27 نقطه استان تدفین شده اند.

وی از میزبانی کردستان از پیکر 4 شهید گمنام خبر داد و گفت: پیکر این شهدا فردا وارد استان می شود و مراسم  و استقبال ساعت 8:30 صبح در پلیس راه کرمانشاه به سنندج، با حضور مردم و مسئولین برگزار خواهد شد.

کلوندی با بیان اینکه در این مرحله از تشییع شهدا در کشور 280 شهید تشییع می شود که سهیمه استان 4 شهید است و  مکان یابی تدفین این شهدا در شهرستان های قروه، دهگلان بیجار و سنندج و انجام شده و مورد تایید ستاد کل نیز قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس کردستان با اشاره به اینکه مراسم تشییع همزمان با سراسر کشور روز یکشنبه هفته آینده برگزار می شود، گفت: این مراسم همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا و همز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کردستان از فردا میزبان پیکر 4 شهید گمنام می شود

کردستان از فردا میزبان پیکر 4 شهید گمنام می شود