مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 14:302023-11-26اجتماعي

هشدار ستاد مدیریت بحران آستارا در مورد وزش باد گرم


ستاد مدیریت بحران آستارا از گردشگران و شهروندان این شهرستان خواست طی مدت وزش باد گرم در منطقه از برافروختن هرگونه آتش در جنگل ها خودداری کنند.

- ایسنا/گیلان ستاد مدیریت بحران آستارا از گردشگران و شهروندان این شهرستان خواست طی مدت وزش باد گرم در منطقه از برافروختن هرگونه آتش در جنگل ها خودداری کنند.

ستاد مدیریت بحران شهرستان مرزی بندر آستارا با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وزش باد گرم طی امروز و فردا ضمن هشدار به جنگل نشینان و گردشگران از آنان خواست از روشن کردن هر گونه آتش در حاشیه و یا داخل جنگل خودداری و در صورت افروختن آتش از خاموش شدن صد درصد بقایای آن اطمینان حاصل کنند.

در این هشدار آمده است با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر وزش باد گرم طی امروز و فردا مردم از روشن کردن آتش در داخل و مجاورت جنگل ها و مراتع خودداری کنند و در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی در مناطق جنگلی با شماره 1504 تماس بگیرند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا در این رابطه در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: احساس مسئولیت مردم در کاهش خسارت های ناشی از بروز حریق در عرصه های طبیعی شهرستان بسیار با اهمیت است.

علیرضا قمی با بیان اینکه آتش سوزی در منابع طبیعی یکی از معضلات زیان بار زیست محیطی است که همه آحاد جامعه باید از بروز چنین فا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار ستاد مدیریت بحران آستارا در مورد وزش باد گرم

هشدار ستاد مدیریت بحران آستارا در مورد وزش باد گرم