مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 11:252023-11-24سياسي

تلاش برای اخذ مجوز منطقه ویژه صنعتی بندرلنگه در سفر رییس جمهور


در مجاورت بندر جدید لنگه یک منطقه ویژه صنعتی دیده ایم و با توجه به اینکه لنگه به منابع انرژی و معادن نیز نزدیک است، تلاش خواهیم کرد در سفر رییس جمهور مصوبه منطقه ویژه را اخذ کنیم .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرلنگه، مهدی دوستی استاندار هرمزگان ظهر پنجشنبه دوم آذر ماه در نشست بی واسطه با نخبگان و جمعی از اقشار مختلف شهرستان بندرلنگه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: اگر سیر توسعه بندرلنگه را نگاه کنید خواهید دید از یک جایی به بعد به دلیل محدودیت عمق و پس کرانه شناورها روز به روز در این شهرستان کوچک تر شده اند و متأسفانه بندرلنگه هم از دریا و هم از طریق خشکی محدود شده است و بندرلنگه مزیت چند هزارساله خود را از دست داده است.

وی افزود: کاری که ما در بندر جدید لنگه طراحی کردیم و منتظر هستیم در سفر رییس جمهور کلنگ زنی شود؛ یک بندر بزرگ و مدرن است و فکر می کنم این بندر می تواند دوباره جایگاه بندرلنگه را احیا کند.

استاندار هرمزگان، تصریح کرد: در مجاورت بندر جدید لنگه یک منطقه ویژه صنعتی دیده ایم و با توجه به اینکه لنگه به منابع انرژی و معادن نیز نزدیک است  تلاش خواهیم کرد در سفر رییس جاستاندار هرمزگان، تصریح کرد: در مجاورت بندر جدید لنگه یک منطقه ویژه صنعتی دیده ایم و با توجه به اینکه لنگه به منابع انرژی و معادن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای اخذ مجوز منطقه ویژه صنعتی بندرلنگه در سفر رییس جمهور

تلاش برای اخذ مجوز منطقه ویژه صنعتی بندرلنگه در سفر رییس جمهور