مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 09:252023-12-15ورزشي

تحقق وعده های رییس جمهور به مردم مرزی ترین نقطه خراسان جنوبی


یک سال بعد از سفر آیت الله رییسی به خراسان جنوبی، تحقق عمده وعده های رییس جمهوری به مردم دهستان «لانو»، مرزی ترین نقطه روستایی خراسان جنوبی، -  خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ رییس جمهور صبح جمعه 25 آذر سال گذشته در دومین روز سفر استانی به خراسان جنوبی در دهستان لانو بخش دُرح شهرستان مرزی سربیشه حضور یافت و با مردم این منطقه دیدار کرد.

در این دیدار مردم مرزی ترین نقطه روستایی خراسان جنوبی خواسته هایی از رییس جمهوری داشتند که آیت الله رییسی هم قول پیگیری و تامین آن را داد.

حال بعد از گذشت یک سال فرماندار، امام جمعه، دستیار فرماندار در امر مردمی سازی دولت، بخشدار درح و شورای روستاهای دهستان لانو  به مناسبت 25 آذرماه سال 1401 سالروز حضور رییس جمهوری در مرکز دهستان مرزی لانوی با استاندار خراسان جنوبی دیدار کردند و در این نشست چهار ساعته در زمینه مصوبات و برنامه های در دست اقدام دولت پس از سفر آیت الله رییسی به این دهستان سخن گفتند.

محمد رضا لکزایی، فرماندار سربیشه در این دیدار  ضمن یادآوری این حضور با ارزش؛ حضور بالاترین مقام اجرایی کشور در مرزی ترین نقطه روستایی شرق کشور را افتخاری برای نظام اسلامی و دولت مردمی عنوان کرد.

وعده های محقق شده وی افزود: اتصال روستای لانو به اینترنت پر سرعت، تفکیک جنسیتی مدرسه متوسطه لانو و تامین


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق وعده های رییس جمهور به مردم مرزی ترین نقطه خراسان جنوبی

تحقق وعده های رییس جمهور به مردم مرزی ترین نقطه خراسان جنوبی