مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-29فرهنگي

فارابی چه تعداد فیلم به فجر می برد؟


مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در حاشیه بازدید از پشت صحنه فیلم سینمایی «شه سوار» اعلام کرد: امسال 17 فیلم سینمایی که بنیاد سینمایی فارابی در روند تولید آن مشارکت داشته برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ثبت نام کرده اند.

- مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی در حاشیه بازدید از پشت صحنه فیلم سینمایی شه سوار اعلام کرد: امسال 17 فیلم سینمایی که بنیاد سینمایی فارابی در روند تولید آن مشارکت داشته برای حضور در چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، مجید زین العابدین با اشاره به حضور چشمگیر بیش از 106 فیلم متقاضی شرکت در جشنواره فیلم فجر امسال گفت: امیدواریم از میان فیلم های بنیاد نیز شایسته ترین آثار، شاخص های مورد نظر هیأت انتخاب را برای حضور نهایی در بخش سودای سیمرغ، نگاه نو و بین الملل جشنواره جلب کنند.

مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، با اشاره به بازنگری در سبد تولیدات امسال این بنیاد افزود: در ابتدای سال فهرستی از طرح ها و فیلم ها اعلام شده بود که در شرایط تولید نبودند، به همین علت بلافاصله در دوره جدید مدیریتی با در نظر گرفتن شرایط واقعی تولید، علاوه بر مصوبات قبل، طرح های تازه و فیلم نامه های جدیدی نیز بررسی و تصویب شدند و سبد تولیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارابی چه تعداد فیلم به فجر می برد؟

فارابی چه تعداد فیلم به فجر می برد؟