مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 17:002023-11-25اقتصادي

ثبت نام 22 هزار حاشیه نشین برای دریافت سند


آن طور که مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرده تاکنون 22 هزار متقاضی ساکن در سکونتگاه های غیررسمی برای دریافت سند ثبت نام کرده اند.

- آن طور که مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران اعلام کرده تاکنون 22 هزار متقاضی ساکن در سکونتگاه های غیررسمی برای دریافت سند ثبت نام کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دولت به منظور محرومیت زدایی و ارایه خدمات شهری به حاشیه نشینان و ساکنان سکونتگاه های غیررسمی سند واگذار می کند.

بر اساس بند م تبصره 11 قانون بودجه امسال، متقاضیان دریافت سند در این مناطق تا پایان اسفندماه فرصت دارند در سامانه تسهیلات شرکت بازآفرینی شهری ایران به آدرس facility.

udrc.

ir ثبت نام کنند.

تاکید بر واگذاری سند به حاشیه نشینان در قوانین متعدد موضوع اعطای سند به اراضی تصرفی با شرایطی از تکالیف قانونی و ابلاغی مجلس شورای اسلامی در قالب مفاد بند م در تبصره 11 قانون سال جاری و بند ک تبصره 11 قانون بودجه سال گذشته است، اسناد ملی ساماندهی و توانمندی سازی سکونتگاه غیررسمی مصوب سال 1382 و سند ملی بازآفرینی شهری پایدار مصوب سال 1393 و همچنین ویرایش سند ملی ساماندهی توانمند سازی مصوب سال 1402 تکلیف همگان را در این زمینه مشخص کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 22 هزار حاشیه نشین برای دریافت سند

ثبت نام 22 هزار حاشیه نشین برای دریافت سند