مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 14:252023-12-15سياسي

حجت الاسلام مدرسی: وتو آتش بس جنگ غزه چراغ سبز جنایات بیشتر است


وتو آتش بس فوری توسط اعضای بخش امنیت سازمان ملل وتو بیانگر ناکارآمدی این نهادهای بین المللی و چراغ سبزی برای جنایات بیشتر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد حسن مدرسی در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به آیه 35 سوره مائده  اظهار کرد: تقوا به تنهایی کافی نیست و برای رسیدن به رستگاری علاوه بر ترک ضرر باید به ولایت ائمه اطهار(ع) و پذیرش احکام دین ایمان داشت.

وی با اشاره اقدامات حضرت فاطمه(س) در مقابل جنگ روایت ها گفت: جنگ روایت ها قدمتی به قدمت تاریخ دارد و پاشنه آشیل تمامی اعتقادات و فرهنگ ها است؛ از جمله ویژگی های جنگ روایت ها نداشتن آتش بس و محدودیت مکانی و زمانی است، تغییر نگاه در فضای جنگ و ایجاد نقطه غبارآلود در اذهان عمومی از دیگر ویژگی های جنگ روایت ها است.

مدرسی با اشاره به جنگ روایت ها در زمان امام حسین(ع) توسط یزیدیان تصریح کرد: از نیروی نظامی فقط شروع کار استفاده می شود و پس از واقعه عاشورا یزیدیان تبلیغاتی مانند اینکه روز عاشورا عید است و دلایل خود را با آوردن روایت های مستند مانند پذیرفته شدن توبه حضرت آدم در این روز، نشستن کشتی حضرت نوح در این روز و .

بیان می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حجت الاسلام مدرسی: وتو آتش بس جنگ غزه چراغ سبز جنایات بیشتر است

حجت الاسلام مدرسی: وتو آتش بس جنگ غزه چراغ سبز جنایات بیشتر است