مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 18:102023-12-20اقتصادي

5 طرح برتر رویداد فناورانه راه هوشمند معرفی شدند


در اختتامیه رویداد ره هوشمند 18 طرح به مرحله نیمه نهایی رسیدند و با دفاع صاحبان این ایده ها در نهایت 5 طرح به عنوان طرح های برتر مورد تقدیر قرار گرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا رویداد فناورانه راه هوشمند از 27 الی 29 آذرماه و همزمان با برپایی نمایشگاه بین المللی حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته برگزار شد و طی آن فناوران برگزیده در رویداد نهایی، به ارائه طرح های خود، با هدف جذب سرمایه گذار و تجاری سازی و عقد قرارداد پرداختند.

رویداد فناورانه راه هوشمند، با حمایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و با همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی امیرکبیر، ایده بازار امیرکبیر و جمعی از سازمان ها و نهادهای مرتبط از شهریورماه 1402 آغاز به کار کرد.

این رویداد، فرصتی برای فناوران و ایده پردازان بود تا ایده ها، اختراعات، فناوری ها و محصولات خود را ارائه کرده و با سرمایه گذاران و سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه توسعه فناوری راهداری و حمل و نقل هوشمند، جهت پیاده سازی ایده ها و طرح های نوآورانه و کاربردی خود ارتباط برقرار کنند.

هدف از برگزاری این رویداد، پیوند بین صاحبان ایده و فناوری، دانشگاه، صاحبان سرمایه و صنعت از یک طرف و از طرف دیگر ایجاد زیرساخت جهت تجاری سازی طرح های کاربردی در این حوزه و به کارگیری آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

5 طرح برتر رویداد فناورانه راه هوشمند معرفی شدند

5 طرح برتر رویداد فناورانه راه هوشمند معرفی شدند