مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 آذر 1402 ساعت 13:412023-12-17اجتماعي

مهمان ویژه «استند» زیرکوه رسید


خبرگزاری فارس- خراسان جنوبی؛ انتظارها به سر رسید مهمان ویژه اهالی روستای استند شهرستان زیرکوه بالاخره به مامن همیشگی اش رسید تا در خاک این روستای مرزی زیرکوه برای همیشه آرام گیرد.

استقبال از این مهمان خاص و ویژه و همه با روی و آغوش باز همه اهالی همراه بود که سال هاست انتظارش را می کشند.

برگ زرین و طلایی استند برگ زرین و طلایی روستای استند امروز نگاشته و مزین به نام شهید گمنامی که سال هاست خواسته مردمان مرزنشین این خطه از ایران است.

برای احقاق خواسته شان هم همه دست به دست هم دادند آن چه داشته و دارند را در طبق اخلاص گذاشته اند تا بهترین پذیرایی را در بوستانی که با نام شهدای گمنام مزین شده از این مهمان ویژه شان داشته باشند.

همه اهالی پای کار بودند از کوچک گرفته تا بزرگ، از زن گرفته تا مرد، ندار گرفته تا دارا، همه و همه دست یاری و همیاری دادند تا بهترین مکان را برای پذیرایی از مهمان ویژه مهیا کنند و به این مهمان خاص خود نشان دهند که هر آن چه از دستشان برآمده برای پذیرایی و قدم گذاشتن بر چشمانشان کم نگذاشته اند.

شهدای استند گفته های موسی اکبری، دهیار استند نیز حکایت از این دارد که این روستا 3 شهید تقدیم دفاع مقدس دارد که در شهرهای مشهد و تابیاد مدفونند و همچنین یک شهید جانباز و یک شهید نیروی انتظامی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمان ویژه «استند» زیرکوه رسید

مهمان ویژه «استند» زیرکوه رسید