مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 10:002023-11-27اجتماعي

اجرای طرح جمع آوری کودکان کار در بوشهر


رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: طرح جمع آوری کودکان کار با همکاری دستگاه های متولی در این شهر آغاز شد.

- ایسنا/بوشهر رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: طرح جمع آوری کودکان کار با همکاری دستگاه های متولی در این شهر آغاز شد.

امیرحسین احمدپور اظهار کرد: در این طرح کودکان زیر 18 سال که در خیابان مشغول کار دستفروشی هستند پس از جمع آوری در بهزیستی با اسکن عنبیه چشم ثبت سامانه ای کشوری می‎ شوند.

وی افزود: این افراد چنانچه ایرانی باشند پس از ثبت در سامانه عنبیه از آنها تعهد گرفته می شود و در صورتی که از اتباع خارجی باشند امور ساماندهی آنان در اداره اتباع خارجی پیگیری می شود.

احمدپور ادامه داد: کودک کار تبعه خارجی در اداره اتباع مدرک های آنان ضبط و با دادن تعهد آزاد می شوند که در صورت فعالیت مجدد فعالیت آنان به منزله جرم تلقی شده و باید به اردوگاه و سپس کشور زادگاه خود برگردند.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بندر بوشهر گفت: در غربالگری کودکان کار ایرانی، چنانچه این افراد بی سرپرست یا بدسرپرست باشند برای توانمندسازی شغلی و در صورت نیاز حمایت از آنان برای ادامه تحصیل توسط سازمان های مربوطه اقدام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح جمع آوری کودکان کار در بوشهر

اجرای طرح جمع آوری کودکان کار در بوشهر