مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 08:202023-12-12پزشكي

پلمب یک واحد آرایشگاه زنانه در محلات


مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات از پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات لیزر و زیبایی در شهرستان محلات خبر داد.

- مسعود مظلومی مدیر شبکه بهداشت و درمان محلات در گفت وگو با خبرنگار فارس در محلات گفت: در بازدیدهای مستمر چند هفته اخیر به همت واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و درمان و پلیس اماکن یک آرایشگاه غیر مجاز ارائه خدمات زیبایی و لیزر شناسایی، پلمب و پرونده به مراجع ذی صلاح ارجاع شد.

وی با بیان این که برخی از افراد بدون صلاحیت و مدرک پزشکی در امور درمانی دخالت می کنند، افزود: استفاده از لیزر، خدمتی کاملاً پزشکی است و باید قبل از انجام آن، بیمار معاینه شود و همچنین حساسیت و عوارض لیزر در افراد مورد بررسی قرار گیرد.

  وی با بیان اینکه معرفی متخلفان به مراجع قضایی و برخورد قانونی با افرادی که به دنبال انجام فعالیت های غیر مجاز پزشکی هستند در چارچوب مقررات با جدیت انجام و پیگیری می شود،گفت: لیزر درمانی خدمتی پزشکی است و از شهروندان باید به مراکز غیرمجاز برای لیزر درمانی مراجعه نکنند و خدمات پزشکی را از پزشکان دریافت کنند.

 مسعود مظلومی خاطرنشان کرد: شهروندان گرامی در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مراکز غیر مجاز ،موضوع را از طریق سامانه مرکز ملی پاسخگویی به شکایت وزارت بهداشت 190 به صورت شبانه روزی و یا  واحد نظارت بر درمان شبکه بهداشت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب یک واحد آرایشگاه زنانه در محلات

پلمب یک واحد آرایشگاه زنانه در محلات