مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 15:252023-12-03سياسي

چشم انداز روشنی برای کاهش تولید موادمخدر در دنیا و همسایگی مان نداریم


دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد، سیاست راهبردی ستاد است، گفت: هیچ گریزی نداریم جز اینکه اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهیم؛ - دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر با بیان اینکه پیشگیری از اعتیاد، سیاست راهبردی ستاد است، گفت: هیچ گریزی نداریم جز اینکه اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهیم؛ چرا که هیچ چشم انداز روشنی برای کاهش تولید موادمخدر در دنیا نداریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسکندر مؤمنی گفت: بر اساس تاکید رییس جمهوری و رییس ستاد، سیاست راهبردی مان پیشگیری از اعتیاد است و هم زمان حوزه های مبارزه با عرضه، درمان اعتیاد و توانمندسازی همسو و همگام با پیشگیری و با جدیت بیشتری ادامه خواهند داشت.

مومنی تصریح کرد:ما هیچ گریزی نداریم جز اینکه اقدامات پیشگیرانه را در اولویت قرار دهیم؛ چرا که هیچ چشم انداز روشنی برای کاهش تولید موادمخدر در دنیا و همسایگی مان نداریم.

وی با اشاره به ادعای طالبان مبنی بر کاهش کاشت تاکید کرد: ما از هر گونه تلاش که منجر به کاهش کشت موادمخدر در افغانستان بشود؛ استقبال می کنیم اما شواهد حاکی از کاهش تولید موادمخدر در این کشور نیست و حتی تولید موادمخدر صنعتی نیز در آن افزایش قابل توجهی داشته است و این خطر جدی برای همه کشورها می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم انداز روشنی برای کاهش تولید موادمخدر در دنیا و همسایگی مان نداریم

چشم انداز روشنی برای کاهش تولید موادمخدر در دنیا و همسایگی مان نداریم