مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 20:052023-11-30حوادث

10 نفر در حوادث رانندگی خوزستان مصدوم شدند


رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مصدوم شدن 10 نفر در 2 حادثه رانندگی در جاده های استان خوزستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهنگ کره بندی رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز امشب در جمع خبرنگاران اظهار کرد: گزارش تصادف 2 دستگاه خودروی سواری پراید در ساعت 16 امروز، پنج شنبه 9 آذرماه به مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی خوزستان اطلاع رسانی شد.

 وی محل این حادثه رانندگی را محور اهواز -آبادان (جاده شیرین شهر) اعلام کرد و گفت: نیرو های امدادی بلافاصله پس از دریافت گزارش حادثه به وسیله 2 دستگاه آمبولانس به محل یادشده اعزام شدند.

 رییس مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به مصدوم شدن 6 نفر در این تصادف، اضافه کرد: 3 مصدوم شامل؛ 2 مرد 31 و 39 ساله و یک زن 35 ساله به وسیله 2 دستگاه آمبولانس اورژانس به بیمارستان های گلستان اهواز و سینا در شهرستان کارون و 3 نفر به وسیله خودروی شخصی منتقل شدند.

 وی به حادثه ای دیگر در محور کوت، سوسنگرد، روستای مریی در ساعت 17 و 40 دقیقه امروز اشاره کرد و افزود: در این سانحه 2 دستگاه سواری پراید و سمند سورن باهم برخورد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 نفر در حوادث رانندگی خوزستان مصدوم شدند

10 نفر در حوادث رانندگی خوزستان مصدوم شدند