مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 12 آذر 1402 ساعت 13:152023-12-03سياسي

مرکز آموزش بندری و دریایی به زودی در هرمزگان راه اندازی خواهد شد


معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: مجوزهای مرکز آموزش بندری و دریایی هرمزگان در حال اخذ شدن است و این مرکز به زودی راه اندازی خواهد شد.

- ایسنا/هرمزگان معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی هرمزگان گفت: مجوزهای مرکز آموزش بندری و دریایی هرمزگان در حال اخذ شدن است و این مرکز به زودی راه اندازی خواهد شد.

حمید یاسی پور، امروز (دوازدهم آذرماه)، در نشست کارکنان جهاد با دبیر شورای اداری استان هرمزگان و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان که در سالن اجتماعات جهاددانشگاهی هرمزگان برگزار شد، معاونت آموزش و کارآفرینی را جزو قدیمی ترین وپیشروترین بخش های جهاد دانشگاهی دانست و اظهار کرد: جهاد دانشگاهی همواره اولین خدمات آموزشی در استان هرمزگان را ارائه کرده است.

وی با ذکر این نکته که جهاد دانشگاهی به عرصه های بر زمین مانده ورود خواهد کرد، عنوان کرد: سعی می کنیم که در حوزه هایی که سایر بخش ها ورود نمی کنند و نیاز دستگاه های اجرایی شناخته می شود ورود کنیم و اقدامات اثرگذاری را ثبت کنیم.

معاون آموزش و کارآفرینی جهاد دانشگاهی هرمزگان با اشاره به فعالیت سه مرکز از جهاد دانشگاهی در سطح هرمزگان، مطرح کرد: دو مرکز در سطح شهر بندرعباس و یک مرکز هم در شهرستان رودان در حال فعالیت هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز آموزش بندری و دریایی به زودی در هرمزگان راه اندازی خواهد شد

مرکز آموزش بندری و دریایی به زودی در هرمزگان راه اندازی خواهد شد