مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 20:152023-11-27ورزشي

زمان صدور مجوز باشگاه ها به کمتر از یک ماه رسیده است


در نشست رسیدگی به مشکلات باشگاه های ورزشی شهرستان ایلام عنوان شد که با راه اندازی سامانه تاسیس و تغییر دستورالعمل رتبه بندی باشگاه های ورزشی، - زمان صدور مجوز باشگاه ها به کمتر از یک ماه رسیده و به زودی با ساز و کارهای فراهم شده امکان خوداظهاری باشگاه ها در این سامانه ایجاد خواهد شد.

  شهاب شهبازی مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام، امروز دوشنبه 6 آذر در جلسه توجیهی و رسیدگی به مشکلات باشگاه های ورزشی شهرستان ایلام که در محل سالن آمفی تئاتر شهید کمری برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان و باشگاه های ورزشی با تعامل و همدلی در کنار هم هستیم و باید در حوزه حمایتی از بخش خصوصی نیز در چارچوب دستورالعمل های نظارتی حمایت کنیم و این ارتباط دو سویه نیز وجود دارد و نگاه ما توسعه ورزش قهرمانی و توسعه ورزش همگانی است.

شهبازی گفت: نگاه های حمایتی خود را در خصوص باشگاه داران خواهیم داشت و در این راستا در سالجاری پنج درصد از کل تسهیلات تبصره 18 که مبلغ آن 150 میلیارد تومان در نظر گرفته شده است برای باشگاه های استان اختصاص خواهد یافت.

وی ادامه داد: تلاش های زیادی در حوزه ورزش استان انجام شده و در دور اول سفر رییس جمهور و دوم، اعتبارات خوبی برای توسعه زیرساخت های ورزشی در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زمان صدور مجوز باشگاه ها به کمتر از یک ماه رسیده است

زمان صدور مجوز باشگاه ها به کمتر از یک ماه رسیده است