مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 19:552023-12-04بين الملل

حماس: رسانه های اسراییلی و غربی در پی دیوسازی از ما هستند


جنبش حماس فلسطین ضمن رد دعاهای رژیم صهیونیستی درباره رفتار غیر انسانی با اسرا، تأکید کرد که این نیز بخشی از سیاستهای گمراه کننده صهیونیستهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، جنبش حماس فلسطین، ادعاهای رژیم صهیونیستی درباره تجاوز نیروهای این جنبش به اسرای اسراییلی را تکذیب و تأکید کرد که هدف از این ادعاها، مخدوش کردن چهره مقاومت و زیر سؤال بردان رفتار انسانی و اخلاقی با اسراست.

خبرگزای شهاب به نقل از حماس گزارش داد، همسویی برخی از رسانه های غربی با تبلیغات گمراه کننده صهیونیستی، به این خاطر است که سیاست دیوسازی را در قبال حماس اجرا کنند.

در این بیانیه آمده است، این تبلیغات نیز بخشی از دروغهای ماشین تبلیغاتی صیونیستی است که کذب بودن آن بارها بر ملا شده است؛ از ادعای سر بریدن کودکان گرفته تا استفاده از بیمارستان الشفا به عنوان اهداف نظامی.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی، آبان ماه گذشته، با انتشار ویدئوهایی مدعی وجود یک شبکه چند سطحی از تونل های حماس و استفاده مقاومت از آن برای اهداف نظامی در زیر بیمارستان الشفاء شده بود.

  نظامیان صهیونیست چند روز بعد، در یورش به بیمارستان الشفاء، تفتیش اتاق های مختلف آن و بازجویی از کادر درمان و آوارگان فلسطینی که در این بیمارستان پناه گرفته اند، مدعی شدند که سلاح و مرکز فرمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماس: رسانه های اسراییلی و غربی در پی دیوسازی از ما هستند

حماس: رسانه های اسراییلی و غربی در پی دیوسازی از ما هستند