مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-20بين الملل

بخش «جنگ در اوکراین» از روزنامه واشنگتن پست حذف شد


روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در اقدامی بحث برانگیز، بخش «جنگ در اوکراین» را از صفحه اصلی وب سایت خود حذف کرده است؛ بخشی که تقریبا دو سال به طور اختصاصی آخرین تحولات جنگ اوکراین را پوشش می داد.

- روزنامه آمریکایی واشنگتن پست در اقدامی بحث برانگیز، بخش جنگ در اوکراین را از صفحه اصلی وب سایت خود حذف کرده است؛ بخشی که تقریبا دو سال به طور اختصاصی آخرین تحولات جنگ اوکراین را پوشش می داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اکنون با حذف این بخش در وب سایت روزنامه واشنگتن پست، محتوای مربوط به جنگ اوکراین در قسمتی تحت عنوان جهان ، جایی که سایر خبرهای کشورها در آنجا منتشر می شوند، قابل دسترسی هستند.

دیمیترو کولبا وزیر امور خارجه اوکراین چند روز پیش با اشاره به بحران اوکراین گفت: شک وشبهاتی درخصوص چشم انداز پیروزی اوکراین در جهان در حال افزایش است.

روزنامه فایننشال تایمز پیشتر در گزارشی نوشت، اوکراین پس از شکست در ضدحملاتش، حمایت های غربی را از دست می دهد و این کشور جنگ زده از این مسئله خشمگین شده و همچنین شدیدا به آمریکا و اتحادیه اروپا نیاز دارد اما از طرفی هم متوجه جنگ فرسایشی و خستگی غرب از این جنگ است.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بخش «جنگ در اوکراین» از روزنامه واشنگتن پست حذف شد

بخش «جنگ در اوکراین» از روزنامه واشنگتن پست حذف شد