مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 21:352023-12-18فرهنگي

تعداد سینما های فعال تا پایان امسال به 900 مرکز افزایش می یابد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در فرودگاه بوشهر اظهار کرد: - اسماعیلی گفت: با همت سازمان سینمایی پیش بینی شده تعداد سینما های فعال کشور تا پایان امسال به 900 مرکز افزایش یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی امشب (دوشنبه) در جمع خبرنگاران در فرودگاه بوشهر اظهار کرد: برای بزرگداشت شهادت صادق گنجی شهید شاخص و رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در پاکستان، تولید 2 مستند و تألیف چهار کتاب در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه بوشهر استانی فرهنگی است تلاش داریم با حمایت های ویژه اصحاب فرهنگ و هنر این استان برای تولید اثر های فرهنگی و هنری برای شهیدان شاخص استان پیشگام شوند.

اسماعیلی در ارتباط با فعالیت های مرتبط با پاسداشت یاد و خاطره شهدا عنوان کرد: در این زمینه هیچ کاری اندازه کار های فرهنگی و هنری اهمیت ندارد بر همین اساس به این حوزه توجه ویژه ای معطوف شده است.

وی گفت: در ابتدای دولت مردمی حجت الاسلام رییسی تنها 570 سینمای فعال در کشور وجود داشت که اکنون شمار آن به 832 سینما رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعداد سینما های فعال تا پایان امسال به 900 مرکز افزایش می یابد

تعداد سینما های فعال تا پایان امسال به 900 مرکز افزایش می یابد