مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:002023-11-24اقتصادي

افزایش تعداد پروازهای خطوط هوایی چین به قزاقستان


از 23 ژانویه 2024 شرکت هواپیمایی China Southern Airlines قصد دارد پروازهای خود را در مسیر جدید «آلماتی - پکن» با 3 پرواز در هفته کلید بزند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس در آستانه، از 23 ژانویه 2024، شرکت هواپیمایی چینی China Southern Airlines قصد دارد پروازهای خود را در مسیر جدید آلماتی - پکن با فرکانس 3 پرواز در هفته باز کند.

در عین حال، در صورت افزایش تقاضا، خطوط هوایی جنوبی چین آماده است تعداد پروازها را در مسیرهای موجود از آلماتی به ارومچی و شیان و همچنین از آستانه به ارومچی از فصل بهار و تابستان 2024 افزایش دهد.

علاوه بر این، این شرکت هواپیمایی در حال بررسی موضوع بازگشایی پروازها در مسیرهای هوایی آستانه - هانگژو ، آستانه - چنگدو و آلماتی - چنگدو در سال 2024 است.

این کمیته همچنین گزارش داد شرکت هواپیمایی چینی Loong Airlines قصد دارد تعداد پروازهای مسیر آلماتی-هانگژو را از 3 به 4 پرواز در هفته در دسامبر سال جاری افزایش دهد.

اگر تردد مسافران در سال آینده افزایش یابد، این شرکت هواپیمایی قصد دارد تعداد پروازهای خود را به 7 پرواز در هفته افزایش دهد.

شرکت هواپیمایی Air China چین نیز گزارش داد که در حال بررسی افزایش تعداد پروازهای انجام شده از 2 به 3 در هفته در مسیر آستانه - شیان - پکن است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش تعداد پروازهای خطوط هوایی چین به قزاقستان

افزایش تعداد پروازهای خطوط هوایی چین به قزاقستان