مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-10بين الملل

اهداف پشت پرده استفاده از بمب های فسفری در غزه توسط صهیونیست ها


ریختن 6 تن بمب فسفری روی اردوگاه جبالیا تنها گوشه ای از جنایات صهیونیست ها با تاکتیک کاربرد تسلیحات نامتعارف و کشتار جمعی است.

بمب های فسفری چه مشخصاتی دارند و هدف از کاربرد آنها چیست؟ - فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - مهر نوشت: حمله های وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه که دیگر تبدیل به ویرانه شده است، همچنان با شدت قبل ادامه دارد؛ حمله هایی که به طور عمده بیمارستان ها و مراکز درمانی، مساجد و مدارس فلسطینی را هدف قرار داده است.

با نگاهی به آمار شهدای غزه که عمدتاً غیرنظامی هستند، هدف اصلی رژیم صهیونیستی که همان نسل کشی است، آشکار می شود.

رژیم برای پیشبرد این پروژه شوم خود به سلاح های نامتعارف و کشتار جمعی متوسل شده است؛ تاکتیکی که از همان روزهای آغاز جنگ غزه کلید خورد و تا به امروز تداوم یافته است.

بر پایه مستندات موجود، رژیم صهیونیستی در جریان چهارمین روز درگیری های نظامی با مقاومت فلسطین، ابتدا نوار غزه و سپس مرز لبنان و اسراییل را با بمب های فسفری به آتش کشید.

حدود یک ماه پیش نیز رژیم در بیست و هفتمین روز عملیات طوفان الاقصی یک مدرسه دیگر وابسته به آن روا (آژانس امداد و کار سازمان ملل متحد) در اردوگاه الشاطئ را بمباران کرد؛ مدرسه ای که شمار زیادی از آوارگان فلسطینی به آن پناه آورده بودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهداف پشت پرده استفاده از بمب های فسفری در غزه توسط صهیونیست ها

اهداف پشت پرده استفاده از بمب های فسفری در غزه توسط صهیونیست ها