مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 00:252023-11-21سياسي

ترویج فرهنگ مطالعه مهم ترین عامل ارتقای سطح علمی جامعه است


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: ترویج فرهنگ مطالعه از ضروریات ارتقای سطح علمی در جامعه است و ارتقای علم و آگاهی در ایجاد قدرت پایدار نقش به سزایی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، رضا قاسمیان شامگاه گذشته در آیین نکوداشت هفته کتاب، کتاب خوانی و کتابدار که در تالار بیضای اردبیلی برگزار شد، اظهار کرد: در بیشتر جوامع ثروت و اسلحه از عوامل قدرت هستند در حالی که مهم ترین منشا قدرت اکنون آگاهی و دانایی است و با تلفیق علم و آگاهی با ثروت قدرت پایدار حاصل خواهد شد.

وی با اشاره به برخی مشکلات اقتصادی در کشور افزود: در شرایطی که کشور به دنبال تحریم دشمنان با برخی مشکلات اقتصادی روبرو است اما از لحاظ نظامی به واسطه حضور و داشتن  دانشمندانی با سطح سواد و اطلاعات بالا دارای کارنامه درخشانی در سطح جهان هستیم و ترکیب این علم با اعتقاد و دین است که خوشبختی آورده و منافع بشریت را تامین می کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: یکی از مهم ترین مسیرهای پروردگار مسیر آگاهی و دانایی است و بصیرت و آگاهی مهم ترین سرمایه هر کشور است.

قاسمیان با اشاره به جنگ اخیر در غزه و جنایات رژیم صهیونیستی گفت: سکوت کشورهای غربی در برابر حوادث اخیر در غزه باعث تاسف و نشان می دهد انسان هایی که تماشاگر هستند نه تن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترویج فرهنگ مطالعه مهم ترین عامل ارتقای سطح علمی جامعه است

ترویج فرهنگ مطالعه مهم ترین عامل ارتقای سطح علمی جامعه است