مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 13:252023-11-26سياسي

نخستین جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده در قم برگزار می شود


نخستین جشنواره جایزه استانی شهید محسن فخری زاده با هدف معرفی دستگاه های اجرایی برتر در موضوع دولت الکترونیک و هوشمندسازی در استان قم برگزار می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، میثم سلطانی پیش از ظهر امروز در گفت وگویی خبری عنوان کرد: اولین جشنواره جایزه استانی شهید محسن فخری زاده، به همت و پیشنهاد معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری قم برگزار می شود.

وی افزود: موضوع این جشنواره دولت الکترونیک و هوشمند سازی است زیرا یکی از شاخصه های ارزیابی ادارات، اجرای طرح دولت الکترونیک و جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده است که به موضوع توسعه این حوزه در ادارات می پردازد.

مدیر فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و شبکه دولت استانداری قم بیان کرد: این جایزه به سه دستگاه برتری که در سه مرحله ارزیابی توسط استانداری قم، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان مدیریت و برنامه و بودجه قم، امتیازات لازم را کسب کرده اند تعلق می گیرد.

وی گفت: این جشنواره در روز هشتم آذرماه امسال، یک روز پس از سالگرد شهادت این شهید بزرگوار و فرزانه در استانداری قم برگزار می شود.

سلطانی در پایان اظهار کرد: در این مراسم که با حضور مدیران فناوری اطلاعات دستگاه های استان برگزار می شود ضمن تقدیر از این سه دستگاه، همفکری و تبادل تجربه بین فعالان این عرصه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده در قم برگزار می شود

نخستین جشنواره جایزه استانی شهید فخری زاده در قم برگزار می شود